Guess I’m back..

Jeg har vridd hjernen min i forhold til hvordan jeg skulle skrive dette innlegget. På den ene siden har jeg all den fritiden jeg har ønsket meg det siste halve året, men på den andre siden så føles det ut som om hjernen min har blitt omgjort til grøt. Derav den lille skrivesperren.

Det har gått noen dager siden siste kliniske eksamen, og jeg begynner smått å hente meg inn igjen både fysisk og mentalt. Et halvt år med lesepress og stress, som toppet seg til tusen de siste tre-fire ukene (og spesielt de siste fem dagene!), gjorde sitt med meg. Men nå er alt topp! Og en hel måned med juleferie venter meg!

For at det ikke skal bli én eneste stor oppramsingspost vil jeg prøve å dele opp det som omhandler selve klinikkdelen jeg har vært gjennom i høst (burde ikke bli så langt, fordi jeg knapt nok kan huske hva jeg har vært gjennom) og det som omhandler de kliniske eksamenene. Kanskje jeg til og med ender opp med et innlegg per kliniske eksamen også.

Men, det jeg prøver å fortelle, er at det skjer ikke med det første. Etter eksamensperioden kjennes det ut som om IQ’en har falt et par hakk, og slikt blir det ikke gode innlegg av!

Såh.. tilbake, men ikke helt tilbake :)

2 thoughts on “Guess I’m back..

    • Innlegg skrives i dette sekund! Nå har jeg fått spark fra flere hold, så da er det på tide å komme i gang :P
      Klinikkdelen faller dessverre bort fordi det er så lite å skrive om.. gjorde så å si ingenting nytt i forhold til hva jeg hadde på vårsemesteret 2011, men historier fra de kliniske eksamene mine kommer på rekke og rad! De får et innlegg hver ;)

Legg igjen en kommentar

