Apatisk..

Det nærmer seg studiestart. Bare halvannen uke igjen nå, og det er med skrekkblandet fryd at jeg ser mandag 15. august nærme seg. Mest skrekk egentlig, fordi jeg går mot min tøffeste høst hittil. Planene for sommeren var store. Jobb og praksis var obligatoriske ting på planen, og under dette igjen hadde jeg satt som mål at jeg skulle begynne å lese pensum. Dette for å gjøre det litt enklere for meg når studiestart meldte sin ankomst (vanligvis bruker jeg for lang tid på å komme inn i rutinene igjen).

Det er vel kanskje ikke overraskende at den planen falt i grus. Eller, den har i hvertfall gjort det til nå. Jo flere dager jeg «bruker opp», jo mer apatisk blir jeg til hele opplegget. Huh.. lese..? Næææh.. I det minste har jeg fått ræva i gir og printet ut oversikten for høsten, i tillegg til å ha betalt semesteravgift og postet gjeldsbrevsignaturen til Lånekassen. Flink i dag.

Av andre ting å meddele har jeg kjøpt meg fisk! Men det kommer det et eget innlegg om. Jeg har også fått registrert meg på Pottermore, etter syv forsøk på å komme igjennom med svaret mitt på dagens spørsmål (det fjerde, siden jeg misset tidspunktet de tre forgående dagene), så nå er det bare å glede seg til beta-testingen settes i gang!
Jeg leser ikke-pensum i form av «A Game of Thrones» (dette mener jeg å ha nevnt tidligere.. huhm..). Jeg har søkt Oslo rundt etter parkpledd, sånn med vannavstøtende materiale på undersiden, og har endelig fått tak i et; da blir det forhåpentligvis utelesing og samtidig soling i morgen , never mind, det er meldt overskyet og regn i morgen. Takk for den.

Legg igjen en kommentar

