Faktorer som ødelegger eksamenslesinga

  • Fint vær. Jeg har allerede nevnt det, men fint vært er en stor forstyrrelse. Man vil jo ikke sitte inne når det er sol ute! Det varme været gjør det også smertefullt (okaj, en liten overdrivelse der) å sitte inne. Klamt og varmt, og blæh..
  • Å bli avhengig av en tv-serie. Åjada, jeg har klart det igjen. Jeg begynner å lure på om jeg har en egen evne til å hektet på serier midt i eksamensperioden når jeg har minst mulig tid til overs. Nykommeren er House M.D. Joda, den har vært her en stund, men ikke før nå har jeg bukket under. Sesong 1 har faktisk stått i hylla mi en god stund nå, men siden den hverken har teksting på norsk eller engelsk har jeg utsatt å sette den på i frykt for å ikke skjønne en skit av hva de snakker om. Viser seg at det ikke var noe problem. Så.. sesong 1 ble unnagjort i dag, og jeg har allerede bestilt sesong 2.
    Man kan si hva man vil om karakterene. Enkelte har vel ikke så veldig stor dybde og er litt for stereotypiske, men det gjør jo ingen verdens ting når man har Dr. Gregory House, som bare er en helt genial figur.
  • Aktivering av det nye sim-kortet mitt og dermed kunne bruke min mye iPhone! Ah, dagens høydepunkt! Herregud så lenge det har vært å vente, men det var absolutt verdt det. Den er finfin!
Og verst av alt; en kombinasjon av punkt to og tre. Dette resulterer nemlig i en forskjøvet døgnrytme da man ligger oppe til langt på natt og ser på House samtidig som man venter på at sim-kortet skal aktiveres (klokka 03:00…), for så å begynne å sjekke ut iPhonen.. helt til 04:00. Visste dere at det er dagslys ute klokka fire på natta? Det er det.
Apropos iPhone. Er det noen som vet om det går an å få sin egen sms-tone? Jeg har fått til å skifte/laste inn egne ringetoner, men jeg står fast når det kommer til sms-tonen. Google og YouTube sier at jeg må jailbreak’e iPhonen min, men det er jeg ikke så interessert i. Så, finnes det noen andre alternativer?
Legg igjen en kommentar

