Patologihumor

Miljøskadet ble jeg for lenge siden, derfor burde det ikke komme som noen overraskelse at jeg synes de neste bildene er morsomme (enkelte hysterisk morsomme). Dere får trykke videre, da jeg skal være så vennlig og gjøre det valgfritt å se bildene. Beklager den dårlige kvaliteten, men sånn går det når a) boka har eldgamle bilder og b) bildene er tatt med mobilen.

Alle bildene er også copyrighted til «Pathologic Basis & Veterinary Disease» av McGavin og Zachary.

Ikke direkte "morsom", mer søt egentlig. Dette illustrerer dvergvekst som følge av mangel på veksthormon. Disse to hundene er kullsøsken!

Litt løs hud? Kollagendysplasi i huden som gjør at den er -litt- mer elastisk enn vanlig. Hehehehe!

På det neste bildet så får jeg av en eller annen grunn ikke til å snu bildet. Det er loddrett på både mobil og mac, men WordPress her mener visst at dette skal være et horisontalt bilde. Nuvel..

Beklager hvis jeg gir enkelte mareritt nå. Selv om det ser ut som noe menneskelig så er det faktisk et dyr. Noen som har lyst til å gjette?

Dette er et foster. Eller, det er meningen at det skulle bli det en gang. Jeg gir dere; acardiac monster, i dette tilfellet "bovine amorphous globosus".

Og nå; tilbake til eksamenslesinga med seg!

Legg igjen en kommentar

