Nærmer seg..

Andre del av studieekskursjonen kommer, jeg må bare finne tid og inspirasjon til å skrive den først (samt redigere litt bilder). Så ingen fare, jeg har ikke glemt den. 

*trommevirvel*

I dag kom det nye sim-kortet mitt fra OneCall! Hvis du ikke skjønner hvorfor det er en stor begivenhet les her. Men det gjenstår  et problem; aktiveringsdatoen er fortsatt 6. juni. Så derfor har jeg sendt en hyggelig liten mail til OneCall hvor jeg spør om de kan framskynde overføringen fordi jeg gleder meg sånn til å ta i bruk den nye mobilen min.

Og ja, nå driver jeg og sjekker mailen min hvert bidige kvarter (selv om jeg innerst inne vet at jeg ikke kommer til å få svar med det samme) for å se om jeg får noen tilbakemelding.

Distrahert midt i eksamenslesinga? Aldri.

2 thoughts on “Nærmer seg..

    • Nope, det blir aktivert 6. juni.. Det var ingenting OneCall kunne gjøre for å framskynde det heller (noe med post- og teletilsynets lover og regler, siden jeg har byttet fra NetCom og ikke bestilt nytt abonnement).
      App’en hadde jo vært en fin idé, men jeg kommer ikke inn i på iPhonen i det hele tatt uten gyldig sim-kort :(

      Nuvel, bare en uke igjen nå!

Legg igjen en kommentar

