iPhonen har kommet!

Men lykken er kortvarig dessverre, for det er (ifølge OneCall) to og en halv uke til jeg får det nye sim-kortet mitt. Så da skal jeg altså tortureres i mange dager ved å måtte se på den avslåtte iPhonen min, liggende i esken sin, med plastikken på.. Jeg prøver å overbevise meg selv om at det er bedre å få telefonen først og vente på sim-kort, enn å ha aktivert sim-kort og ingen telefon. Det bare hjelper ikke så mye her og nå!

Åjada, jeg har vært inne på tanken å klippe til mitt nåværende sim-kort sånn at det passer inn i iPhonen, men med min flaks hadde jeg sikkert bare ødelagt skiten også hadde jeg sittet her uten mobil i det hele tatt.

Fingrene er i hvertfall krysset for at den estimerte datoen kun er estimert. Apple mente jo også at jeg ville få den nye telefonen min 23. mai, og den dukket opp i dag.. så.. det er lov å håpe!

One thought on “iPhonen har kommet!

  1. Tilbaketråkk: Nærmer seg.. | Glimt fra Malenes verden

Legg igjen en kommentar

