Ingen iPhone ennå…

Jeg har bestemt meg. Det blir iPhone på meg! Hurra!

Men.. det blir ikke på noen uker ennå. Apple er jo så veldig greie at de ikke vil sende pakken til postkassen min, men insisterer på å sende pakken med bud. Og vi vet jo alle hva jeg synes om budbringere (første to innleggene, jeg er ganske sikker på at det finnes flere innlegg fra den perioden, men de ligger kanskje under andre kategorier). Det er jo forståelig. Dette er jo en dyr duppeditt som helst skal overleveres til mottakeren personlig, men med en leveringstid fra 9-17 så er det ganske håpløst for min del. Jeg kan ikke ta meg fri fra skolen for å sitte hjemme en hel dag og vente på at pakken min skal komme.

Derfor må jeg vente til jeg har leseperiode. Hvilket er om cirka tre uker. Flotters.

Og før noen spør om hvorfor jeg ikke bare kjøper mobilen i en butikk; jeg har valgt meg ut et abonnement fra OneCall, og butikkene selger kun med NetCom- eller Telenor-abonnementer; ergo jeg må kjøpe mobil uten abonnement. Jada, jeg vet det er dyrere, men valget falt på «dyr mobil som en enkeltutgift og billig månedspris» heller enn «billig mobil og dyre månedspriser».

Så nå er det bare å glede seg i tre hele uker.

Jej.

2 thoughts on “Ingen iPhone ennå…

    • Det tror jeg vi kommer til å bli! Det tok sin tid før jeg fikk lyst på en, og nå kan jeg nesten ikke vente! De tre neste ukene kommer til å bli lange..

Legg igjen en kommentar

