iPhone

Jeg skal ikke nekte for det. I årevis har jeg vært «motstander» av iPhonen. Misforstå meg rett, jeg har hele tiden synes at det er en fabelaktig duppeditt, men det har vært flere ting jeg anså som viktige for min del, som gjorde at jeg ikke tok skrittet ut og kjøpte en. For det første så hater jeg fingeravtrykk på skjermer! Dermed kunne jeg jo bare drite i å skaffe meg en touchmobil. Dessuten synes jeg også at selve iPhonen virket vanskelig å bruke. Ikke spør meg hvorfor, men det var det inntrykket jeg satt med. Og sist men ikke minst så var det en dyr mobil å bruke. I tillegg så synes jeg ikke at versjon 1-3GS har vært noe fine. iPhone 4 derimot; lekker! Ja, jeg er kresen sånn..

Men nå har altså dette endret seg, og jeg har mer enn noen gang (skulle kanskje ikke så mye til da..) lyst på en selv! Så nå driver jeg og henger på NetComs hjemmesider for å finne et abonnement som passer meg. Men dette her er jo lettere sagt en gjort.

Så hvis det er noen der ute som har god peiling på dette er det bare å rope ut!

Jeg har sett på abonnementet som heter «Fastpris Data». Her står det at hele månedsbeløpet går til forbruk, og man har fri tilgang på internett. Selve iPhonen koster 2699,- og jeg betaler da 348,- i måneden «med mobil». Ved «uten mobil» betales 248,-/mnd. Vil det si at jeg betaler 348,-/mnd i ett år (til bindingstiden utløper), og så går over til 248,-/mnd?

Alt i alt virker det latterlig billig, og jeg er skeptisk. Så på tirsdag blir det nok en tur innom en Apple-butikk for å høre om dette er så sant som det høres ut som.

Så blir det kanskje iPhone på meg også!

Legg igjen en kommentar

