Forferdelige drittmøkkbusstur!

Bildene får la vente på seg. Jeg hverken orker eller gidder å redigere og legge ut og lage fint innlegg og alt det der….suuukk. Drittbusstur! Og ja, hvis ikke du forstod det allerede; her kommer et klageinnlegg.

  • Damen ved siden av meg hoster. Konstant. Og med en skikkelig bronkitthoste. Jeg var nesten sikker på at lungene skulle se dagslys et par ganger.
  • Det er skitkaldt på bussen. Kombinert med hoste-damen kommer jeg nå sikkert til å bli syk.
  • Jeg hadde spist for lite og er kjempesulten før vi i det hele tatt har kommet ut av Oslo.
  • Jeg har kun pastiller. Lakrispastiller. Hvilket fører til magesmerter.
  • Damen på andre siden av midtgangen høres ut som Jenny Skavlan.
  • «Jenny Skavlan» har også en hund som nekter å sitte stille i mer enn to sekunder. JEG blir stresset og utålmodig av at hunden er stresset og utålmodig. Dessuten piper den hele tiden. Og eieren? «Nei, hysj Leo, hysj. Neeeei.. vær stille nå» med pusestemme.
  • Den ene visdomstannen min har bestemt seg for å fullføre sisteetappen. Tannkjøttet mitt lider og jeg har skikkelig, skikkelig vondt. Så vondt at jeg nesten får hodepine.
  • Jeg blir nesten gal av «Skavlan» og hunden hennes og må skru opp volumet på iPoden min.
  • Det høye volumet i nesten to timer gjør at jeg får enda mer vondt i hodet.
  • Jeg blir bilsyk fordi jeg er sulten.
Hvis blikk kunne drepe så hadde alle i bussen falt som fluer.
Men gjett hva som ikke faller; se jeg flyr!
Legg igjen en kommentar

