Påskerush

Plutselig må jeg rydde hele leiligheten. Jeg må pakke koffert og sekk med alt fra klær til pensumbøker. Jeg må bestille bussbillett hjem. Og printe ut billetten! Scheisse! Også må jeg printe ut bilde av en frisyre jeg vil ha (klippklipp på lørdag). Ægh! Også må jeg ta all oppvasken, og gjøre klar alt av søppel som skal kastes.

Derfor blir dette et liksom-innlegg. Det er her, men det er ikke av verdi. Men jeg må, fordi jeg gjør BEDA.. Så.. I morgen kommer det bilder dere! Ta og gled dere til det i stedet for å tenke at dette var et elendig innlegg. Se her også; moro!

Jeg er tilgitt, ikke sant?

Legg igjen en kommentar

