Påskeferie?

Første offisielle dag av denne såkalte påskeferien. Har jeg feriefølelse? Så absolutt ikke. Det kunne like gjerne ha vært hvilken som helst leseuke. Likevel håper jeg «feriefølelsen» dukker opp etter hvert, til tross for at mesteparten av dagene må brukes til å løse eksamensoppgaver. Herrejesus nå begynner det virkelig å nærme seg. Jeg burde kanskje være glad for at den lille eksamensangsten har kommet snikende, for det er først nå at jeg virkelig føler at jeg må bruke dagene mine bedre. Grøss.

Jeg har tidligere påstått at jeg jobber bedre under press, så la oss håpe at det fortsatt er tilfellet.

Legg igjen en kommentar

