Total Blackout

På TvNorge går det nå et program som heter «Total Blackout», hvor deltakere konkurrerer om en pengepremie på 25.000 kroner. Konkurransen går ut på å løse ulike oppgaver i mørket; alt fra å gjette vekten til ukjente mennesker til å ta på ekle kryp oppi et akvarium. Fantasien løper mildt sagt løpsk og i mørket blir en kokosnøtt omgjort til et fryktinngytende monster, og responsen deres er deretter. Jeg dauer!

Den første episoden jeg så (må ha vært tredje eller fjerde episode) lo jeg så mye at jeg rett og slett begynte å grine. Tårene trillet og jeg hikstet etter luft. Heldigvis har noen lagt ut nettopp denne episoden på YouTube slik at jeg kan dele den her. Min favorittdel er nødt til å være 16:13-22:20, jeg har aldri sett (eller hørt) noen som er så redde for høner. Eller kokosnøtter.. Det er synd at de andre episodene jeg har sett hittil ikke har vært like morsomme.

Jeg har også funnet et klipp til fra TvNorge og et fra den danske versjonen.


«Uuuuuæææh! Det er frosk!! Det er FROSK!!»


Så mye lyd bare for en teddybjørn..hahaha!!

Det er lett å sitte på den trygge siden og si dette, men det hadde vært innmari gøy å være med på noe slikt. Joa, jeg hater edderkopper og andre småkryp, og jeg får bittelitt klaustrofobi av mørket. Likevel, hadde vært sinnsykt gøy! Og jeg hadde ikke hatt noe i mot å få 25.000 kroner heller.

Legg igjen en kommentar

