Jeg skal ha for forsøket..

Jeg begynte på et blogginnlegg om brokkoperasjonen på gris som jeg utførte i går, men halvveis ferdig innså jeg hvor ræva hele innlegget ble. Språket var stakkato og jeg tror rettskrivingen min har fått seg en trøkk. Så jeg ga opp. Det innlegget for jeg spare til en annen dag.

Det jeg heller kan fortelle om er dagens opplevelser. For det er det ikke så mye å skrive om egentlig, så da burde jeg klare meg fint.

Rettelse; dette innlegget blir like ræva, men jeg lar det stå til.

I dag må jeg har hatt den lengste «studiedagen» i manns minne. Vi startet 07:50 og jeg var ikke hjemme i leiligheten før nærmere 19:45. Laaaang dag! Hvorfor? Besetningsbesøk i indre gokk. Over tre timer å kjøre, og det var kun den ene veien. På forhånd så jeg på denne turen som et eneste stort snork (nå skrev faktisk «stork».. hurra for å slå sammen to ord..), men tro det eller ei; dette har faktisk vært en av de mer artige dagene. I bilen var det god stemning fra start til slutt, og jeg har mistet tellingen på hvor mange latterkuler vi hadde. Selve besetningsutredning var også ganske bra. Jeg fikk mer ut av denne utredningen enn det jeg hva jeg gjorde forrige gang. Nå skulle jeg bare ønske at rapporten gjorde seg ferdig på egenhånd, for det frister ikke å skrive enda en besetningsrapport når jeg akkurat har fått levert forrige.

Nei, vettu hva.. jeg gir opp. Pokkers BEDA. Kvaliteten på innleggene blir jo bare verre og verre for hver dag som går! Se her, her har dere noe annet i stedet som kanskje gjorde det verdt å droppe innom bloggen i dag:

Over ut, hjernen har sagt takk for seg for to timer siden (og ja, nå skrev jeg «tomer»..).

Legg igjen en kommentar

