BEDA-hat

Det er dager som denne jeg lurer på hva i alle dager jeg tenkte da jeg begynte på BEDA. Det er en grunn til at jeg ikke blogger daglig til vanlig! Har ikke tid, har ikke inspirasjon. Noe jeg derimot har er skrivesperre og lite tid.

Lite tid kommer i form av… trommevirvel.. studiet! Hvem skulle ha trodd det?! Sukk. Forbered dere på klaging. I dag var jeg i klinikken fra ni til tre, jobb fra fire til åtte. Og nå må jeg lese på ondarta katarrfeber og lymfosarkom hos ku, polyartritt hos gris og brokkoperasjon av gris. I morgen blir det nok en lang dag i klinikken. Så er det informasjonsmøte angående ekskursjon til vestlandet, og på kvelden venter kveldsvakt på produksjonsdyrklinikken samt forberedelse til besetningsbesøk på onsdag. Og det stopper ikke der! Så skal det skrives rapport fra besetningsbesøket. Agh! Nøyaktig når er det jeg skal få tid til å jobbe med eksamensoppgaver?

Legg igjen en kommentar

