Grisekustank

Vond lukt har nådd et nytt nivå. Tenk deg blandingen av grise- og kufjøs. Det er sånn jeg føler at jeg lukter akkurat nå, og det forsvinner ikke heller! Jeg gnikket nesten håret mitt i stykker, men lukta sitter like herlig i. Nam!

Dagen i dag har gått til besetningsvurdering til den store gullmedalje. Tøøøørt. Like tørt som dette innlegget faktisk. Denne BEDA-tingen er en real pain in the ass enkelte dager (sa hun etter kun 6 dager..), og det er ikke alltid like greit å komme opp med interessante innlegg. Eller, jeg har mange planlagte innlegg, men inspirasjonen og skrivesperren setter en stopper for det.

Until tomorrow!

Legg igjen en kommentar

