BEDA; Blog Every Day in April

Jeg..tror jeg skal prøve meg på dette i år.

BEDA går ut på, som dere kanskje skjønner, å blogge hver dag i april. Jeg hørte om idéen fra YouTuberen og Wrock-sangeren (Wrock = wizard rock, wizard av typen Harry Potter) Kristina Horner i fjor da hun tok del i BEDA i både april og august, og i år fikk jeg lyst til å teste det ut selv etter at jeg ble minnet på det.

Jeg skal ikke skryte på meg at hvert innlegg vil være av tipptopp kvalitet, men jeg lover å gjøre mitt beste :)

Edit; Jeg byttet visst layout også! Det stod mellom to ulike, og valget ble tatt ved hjelp av god gammeldags «elle melle».

Edit 2; Og det forsidebildet tok noe inni helsikes lang tid å fikse! PhotoShop og jeg har hatt noen heftige krangler den siste timen.

Legg igjen en kommentar

