Ny layout?

Jeg tror det er på tide med ny layout, men jeg får ikke bestemt meg for hvilken jeg skal ha. Det står mellom tre stykker, og det er en mulighet for at jeg liker to av dem mer enn den tredje, så kanskje jeg bare skal utelukke den med det samme. Hmm. Uansett skjer det ikke i kveld, for jeg vet jo med meg selv at hvis jeg først starter på et layout-skifte så tar det herfra til evigheten før jeg blir 100% fornøyd.

Av andre nyheter har jeg to planlagte innlegg;

  • Jeg har spilt ferdig Okamiden på Nintendo DS, og vil jo selvfølgelig dele mine meninger.
  • Gipsen er av (og jeg kan endelig skrive normalt, les: raskt, på mac’en igjen) og jeg har mengder av ting å komme med i forhold til hvilke fordeler og ulemper en gips bærer med seg. Mest ulemper.. skal ikke legge skjul på det.

Så jeg begynner sakte men sikkert med å få ristet litt liv i denne bloggen igjen.

Legg igjen en kommentar

