Snart..

Jeg skal skrive et innlegg om min første uke på hesteklinikken (teknisk sett er det fortsatt en dag igjen), men dagene er lange og energien står på -50, så.. ting tar tid. Trøtt er bare forbokstaven. Vi snakker en form for utmattelse, og jeg verker i hele kroppen.

Men det er gøy da! Absolutt! Og jeg har vært borti en god del allerede på bare fire dager. I korte trekk; medisinering, kastrering, nattevakt, gale hester, blitt både bitt og tråkket på av hest, nese-svelg-sondering, og hatt begge armene mine inne i munnen på en hest.

Legg igjen en kommentar

