Dårlig tid


Det er så fint at jeg to dager før eksamen finner ut at jeg egentlig har litt dårlig tid. I dag tilbrakte jeg over 10 timer på lesesalen, og selv da kom jeg ikke gjennom notatene mine. Hvilket vil si at jeg må lese mer nå (etter at jeg har fått i meg mat). Og at det blir en ny kjempeleseøkt i morgen. Tjohei… Derfor lar Glasgow adventures del 2 vente på seg, til etter jeg har hatt eksamen på onsdag.

Hah! Apropos ukedager. Jeg vet ikke hvordan det hadde skjedd, men mobilen min påstod at det var tirsdag 14. desember i dag. Det var jo ikke noe problem i seg selv, hadde det ikke vært for at jeg satt nærmere 10 minutter og hadde noia fordi jeg ikke klarte å overbevise meg selv om at nei, det er jo mandag! Det endte med at jeg faktisk måtte stikke opp på Bunnpris for å sjekke datoen på forsiden av avisene.

Tullete i hodet, sa du?

Legg igjen en kommentar

