Tilbake!

Jeg er tilbake igjen! Tilbake i Oslo, tilbake i min egen leilighet, tilbake til internett! Joda, jeg kom hjem i går, men da gikk det i ett med busstur inn til hovedstaden, cirka en time sittetid hjemme i leiligheten før jeg måtte rase avgårde på jobb.

Jeg har flere blogginnlegg som ligger og venter (har jeg ikke alltid det?), og selvfølgelig er en av dem om turen til Glasgow med mange festlige begivenheter. Planen er å få ut Glasgow-innlegget i morgen mellom leseøktene (eksamen like om hjørnet, eek!).

Akkurat nå er det tilbake til litt den flotte ordboka mi i veterinærmedisin, som jeg håper kan gjøre meg et par hakk klokere.

One thought on “Tilbake!

  1. All denne bruken av ordet ’tilbake’ skremmer meg – kan det være fordi jeg nettopp gikk inn i min siste uke i Glasgow?

    Iik.

    (For denne gang, anyway).

Legg igjen en kommentar

