Halvering

At jeg skal nå de 50.000 ordene i årets NaNoWriMo virker mer eller mindre umulig. Jeg er ganske sikker på at både griser begynner å fly og at helvete fryser over før jeg er i nærheten av å klare det. Derfor har jeg nå satt mitt eget mål for NaNo 2010, og det er halve grensa; 25.000 ord (takk til Christine for tipset).

Ny widget er på plass, og ny inspirasjon og motivasjon har krøpet fram fra sitt skjulested, og jeg er klar for å ta fatt på dette nye (og litt mer overkommelige) prosjektet! For jeg vil jo fortsatt «delta». Jeg vil jo fortsatt skrive. Men tanken på at jeg aldri i verden vil komme til å klare 50k-målet har lagt en liten demper på årets NaNo. But no more!

Jeg ligger jo fortsatt etter med mine skrantne 2500 ord, men det er fortsatt 20 dager igjen av november, så dette skal gå!

2 thoughts on “Halvering

Legg igjen en kommentar

