Dag 8, 1600 ord.

Jeg sitter og ler for meg selv. Det er dag 8 i NaNoWriMo, og jeg rundet akkurat 1600 ord.

1600 ord skulle jeg hatt på dag 1…

Hei hvor det går!

Men jeg skriver i det minste. Derfor føler jeg at jeg i det minste bidrar litt med den totale mengden ord som blir tastet ned i løpet av november.

Jeg har aldri ligget så dårlig an som jeg gjør i år, men jeg lar meg ikke stresse. Nå skriver jeg når jeg synes det er gøy, og tenker ikke altfor mye på presset. 50.000 ord virker veldig, veldig langt unna. Kanskje når jeg det? Hvem vet? Mirakler har skjedd før, og i følge NaNo-statistikken min trenger jeg bare å skrive 2200 ord hver dag framover for å nå målet 30. november.

Uansett, dette var bare en liten oppdatering. Det går ikke strålende. Faktisk går det ganske ræva. Men det går også framover. Sakte men sikkert.

3 thoughts on “Dag 8, 1600 ord.

  1. Skal ærlig innrømme at jeg ligger milevis langt bak jeg også. Å skrive masteroppgave handler egnetlig om å skrive i veldig mange forskjellige dokumenter også, så har mistet helt oversikten! Funker nok best å skrive fantasibok – får bli neste år!

Legg igjen en kommentar

