Ny uke, enda flere forelesninger..

Akkurat nå, i dette øyeblikk hvor jeg sitter på gulvet ved siden av printeren min og snur og vender på forelesningsnotater (og river meg i håret hver gang printeren lager bøll) kjenner jeg at jeg er lei. Lei forelesninger, lei undervisning, lei av oppgaver, lei av nytt læringsmateriale. Herregud, jeg har jo ikke engang kontroll på ting jeg lærte forrige uke! Enda verre er det med informasjonen jeg fikk hivd i fanget uken før der igjen, eller hva-nå-enn-jeg-lærte for tre uker sider (jeg husker det seriøst ikke!).

Det er to uker igjen med undervisning før leseperioden starter, og for meg kan den ikke komme fort nok! Jeg er så innmari klar for å ta fatt på pensumet på egenhånd. Så klar for å kunne lese ting jeg vet jeg er interessert i uten at hodet mitt holder på å falle av fordi jeg har tilbrakt 8 timer på skolen først. Klar for å kjøre mitt eget løp, og gjøre ting i mitt eget tempo.

To uker igjen..

Legg igjen en kommentar

