Dum dag..

I dag er en dum dag.

Men jeg vet ikke hvorfor.

Det er ingenting som plager meg, men allikevel er alt bare teit.

Det er heller ingenting galt som har skjedd, og jeg er ikke lei meg for noe. Jeg er til og med på bedringens vei fra forkjølelsen, og har attpåtil trent en halvtime nå. I går fikk jeg også lest kjempemasse, og følte meg i tillegg utrolig interessert da jeg deltok på Norsk Kennelklubbs forskningsforum samme kveld etter middag på Tullin’s med en gjeng fra klassen.

I dag har jeg også fått lest. Kanskje ikke like mye som i går, men dette har vært en av de bedre lesedagene sammelignet med de foregående ukene.

Så hvorfor føles det som om dette er dagen da alt gikk galt, da?

4 thoughts on “Dum dag..

  1. Noen dager bare er dumme – selv om det ikke har noen forklaring! Det er de dagene jeg ser 10 episoder grays anatomy på rad og spiser to tonn sjokolade. Hvis du vil drikke kaffe eller lese her oppe så har jeg planer om å være på Blindern fra ca 10 i morgen, og i helga også. Vi har kaffetrakter på pauserommet og ledige lesesalsplasser!

    • Det ble noe lignende for meg i går ;) I dag er alt fint igjen – merkelig hvordan enkelte dager bare ikke funker, for så å gå helt tilbake til det normale igjen 12 timer senere.

      Jeg har dessverre forelesninger 8-16 i morgen og så reiser jeg på helgetur til Larvik.. Men jeg har planer om å gjøre en innsats for å komme videre i pensummengden min fremover, og det oppnår jeg kun ved å sitte på en lesesal. Jeg kan jo gi lyd fra meg når jeg befinner meg på Blindern :)

      Hvor lenge pleier du å sitte utover dagen egentlig? Jeg har ikke timeplanen min i hodet, men jeg er redd jeg har undervisning til 16:00 alle dagene de neste 3-4 ukene.

      • Jeg er som regel på Blindern til halv seks, noen ganger senere enn det. Hvis du har en superdag og vil lese eller en dum dag og vil drikke kaffe så kan vi jo sees etter forelesningene dine :)

Legg igjen en kommentar

