Overskudd?

Hvis noen der ute har ekstra timer i døgnet til overs, eventuelt oppspart energi dere ikke trenger, så send det til meg.

Det er mulig det kun er fordi det er første uka etter «høstferien» (eller leseuke, som det også heter – jeg har faktisk lest en del også!) og jeg ikke er helt vant til å stå opp klokka syv (igjen), men jeg er så trøtt. Konstant. Og det blir bare verre og verre utover dagen, hvor jeg til slutt ligger overende i en evig kamp med meg selv for å ikke sovne.

Og så blir klokka ti/elleve og jeg er lys våken. Men, jeg prøver fortsatt å legge meg, men det eneste jeg oppnår er å ligge og sparke i veggen til klokka blir nærmere halv to, og da finner kroppen min ut at det er på tide å sove.

5 timers-netter funker ikke.

Hysj…

Jeg tror jeg nettopp hørte hjernen min stønne..

..og der lurer jeg faktisk på om jeg bare skal gi tapt for trøttheten og sove en time eller to. Det er jo ikke sånn at jeg kommer til å få sove klokka elleve i kveld heller. Sukk.

3 thoughts on “Overskudd?

  1. Jeg er mester av femtimersnettene! Begynner å føle at jeg nesten klarer meg på det nå ;) Gjør meg klar for siste studieøkt for dagen nå, faktisk, så gi meg lyd hvis du sitter sent og leser.

  2. Helga; Ja, snart er det tida for «mørkt når jeg står opp om morgenen, lyst mens jeg sitter inne på forelesning, og mørkt igjen når jeg drar hjem» – liker ikke!

    Christine; Jeg er misunnelig! Vil også mestre femtimerssøvn.. Må si jeg er mektig imponert over at du holder på og studere klokka ett på natta! Selv kollapset jeg kvart over ti :P Og dét uten noen form for studering. Skjerpings i dag!

Legg igjen en kommentar

