Oooookay then..

Å sjekke hva folk har søkt på og så havnet inne på bloggen min er alltid underholdende. Riktignok er det lenge mellom hver gang noe interessant er brukt, og gjengangeren er ofte ting som har med studiene mine å gjøre eller ryggtrøbbel og lignende helserelaterte ting.

Men.. jeg må innrømme at jeg blir litt småskremt når enkelte personer har søkt på «skyt meg» og «skyt meg nå». Heldigvis har det bare ført dem til dette innlegget, som ikke handler om suicidale handlinger, men heller frustrasjon over pensum.

Så.. ja.. det var egentlig det hele.

Legg igjen en kommentar

