Kladd til bloggkarakter

Hva mener du, ser du ikke at det er meg? Okaj, så har jeg egentlig armer. Og en nese. Og ikke fullt så baggy bukser, eller så blek hud. Jeg står heller ikke i en dam av olje (jeg fucka bare opp skoene og orket ikke å gjøre noe med det). Ikke har jeg noen grønn t-skjorte heller.. såvidt jeg vet.

Men, dette var innmari mye jobb! Nakken min er helt stiv nå (anstrengt sa du?), men jeg er nok bare ute av trening. Eller så skylder jeg bare på Gimp – drittprogram! Fargingen var egentlig verst, og jeg må finne en enklere måte å gjennomføre denne på. I verste fall får det bli en del svart-hvitt-tegninger.

Bortsett fra det… tanker?

Vil dette live opp blogginnleggene litt? Jeg får vel lage et skikkelig illustrert innlegg før man egentlig kan si om det funker eller ikke, men det får bli senere. Jeg har hematologioppgaver å gjøre.

Legg igjen en kommentar