Dedd i desa…

Greit, så blir det mye sykdomsklaging her, men det er min blogg og jeg klager så mye jeg vil. Heh. Dere kan heller glede dere til kommende innlegg (så snart jeg orker å kikke på en dataskjerm i mer enn 10 minutter av gangen) om hvordan jeg brukte over 2000 5000 kroner på pensum – og det verste er at mer skal det bli.. – og hvordan jeg i dag har fått øvd meg på håndtering, medisinering og blodprøvetaking av rotte og mus. Og tro meg, jeg har mer lyst til å skrive om disse to tingene enn å klage over forkjølelsen som herjer i kroppen min.

Men ja, tett i nesa. Det er bare fornavnet. Bihulene mine…au. Og øynene mine? Det ser ut som om jeg konstant er på gråten. Hele området fra hver tinning og over pannen dunker for hvert hjerteslag.

En ting er i hvertfall sikkert. Otrivin Comp (den som virker mot både tett og rennende nese – herregud, der hørtes jeg ut som reklamen) funker. Kanskje for godt også, for hver gang jeg bruker den kjennes det ut som om hele nesesveggen min etses vekk og det blir et åpent hull inn til hjernen (litt for mye beskrivelse?). Derfor er jeg veldig påpasselig med å vente 6 timer mellom hver gang jeg sprayer jævelskapet opp i hvert nesebor, som bruksanvisningen sier.

Det er halvannen time igjen å vente. Nesa mi ble pottetett for to timer siden. Med andre ord; jeg lider.

En skulle kanskje tro at det ikke var mulig å «miste tråden» i et simpelt klageinnlegg, men nå klarte jeg å gjøre akkurat det. Fine forkjølelseshjernen.. Ble det for mye på én gang nå da. Tenkte, se og skrive.. huff..

Går og legger meg igjen, jeg.

Legg igjen en kommentar

