Feberøyne

Du vet når du har feber og øynene dine kjennes ut som kaktuser i full fyr og det eneste som lindrer er å produsere tårer? Der har du meg i skrivende stund. Øynene renner og renner og renner. Det har sikkert en biologisk funksjon, men det hindrer meg ikke å bli oppgitt og irritert over det. Og sa jeg feber? I følge termometeret og slimhinnen i munnen min har jeg ikke feber, men ligger på normalen med mine 37,4 grader. Vel, jeg brenner opp, så det så.

Aaaagh, og hodepinen tar snart overhånd også. Spesielt med alt det bråket som kommer fra printeren (er flink og printer ut timeplanen som er av de mer kompliserte utgavene jeg har sett).

Nei, skal ikke bruke innlegget på å klage.

…derfor hiver jeg heller i meg Paracet og Ibux og legger meg til å sove. Over og ut.
-Sjuklingen

Legg igjen en kommentar

