Endelig..

Jeg smiler for meg selv. Uendelige uker med sommerjobbing i ferskvaren er endelig omme. Nå venter en uke med fri før studiene begynner igjen (og jeg går tilbake til de vanlige jobbvaktene mine). En hel uke. Ingen fiskedisk som må vaskes. Ingen varer som må sorteres. Ingen varer som må legges ut i disk. Ingen krangling med temperaturen i kjølediskene. Ingen oppvask. Ingen kjøttkvern. Ingen ekkel, varm kokkejakke. Ingen luesveis på en hel uke. Ingen flere klønete utfall (= ingen flere skader). Ingen kunder.

Og forhåpentligvis får jeg orden på ryggen min igjen etter tre smertefulle dager på jobb. Åtte timer i går var ikke gøy. Det var rett og slett vondt. Horribelt vondt. Men nå; ferie. Ja, ferie.

*flyter avsted i feriemodus*

Legg igjen en kommentar

