Spillmusikk

Jeg har jo tidligere vært inne på musikk eller melodier som finnes i TV-spill og lignende. Forrige gang var det et par melodier plukket fra Wii-spillet Okami (heh, som jeg fortsatt ikke har skrevet om), og selv om jeg har et par til å komme med her har jeg lyst til å dele en melodi fra et helt annet spill.

La oss se om noen kjenner den igjen. Og ja, det er juks å gå inn på YouTube og finne tittelen. Øøh.. Never mind, jeg klarer ikke å få den til å kun vise spillelinjen og ikke bildet. Pokker. Jeg gjør det jo riktig, så hvorfor vil det ikke funke?
But still; noen som husker denne melodien? Fiiiin!

Legg igjen en kommentar

