Tilbake

..og syk. Av alle ting. Det må være noe med Oslo-lufta for jeg var helt fin i går kveld, men da jeg våknet i dag var halsen min som sandpapir. Ugh. Klokka var bare syv og i halvmørke (jeg har lystette gardiner, jej) og halvsøvne sømfarte jeg leiligheten for Repsils. Det var jo ikke snakk om å stå opp. Herregud, det var jo en av mine dyrebare fridager! Men det var klin umulig å sovne igjen. Mye på grunn av angsten for at Repsilsen skulle sette seg fast i halsen min i søvne, og det generelle ubehaget ved å ha en vond hals.

Uansett. Jeg er i allefall tilbake i Oslo (hurra for internett!) etter mine to ferieuker i Larvik, og nå venter den harde hverdagen med jobb, jobb, jobb og enda litt mer jobb. Joda, noen fridager har jeg jo, men de er det ikke mange av. Men jeg skal ikke klage. Selv om jeg har lyst. Veldig lyst. For jeg har jo allerede hatt fri en stund nå, og om fem uker (og 24 jobbevakter) har jeg enda en uke fri før studiehverdagen setter inn. Å jada, vi teller ned. Til ferieuka altså. Studiet kan godt holde seg unna en god stund til.

Tilbake til dette med å være syk. Jeg vet ikke helt om jeg kan kalle meg fysisk syk. Jeg mener, jeg har jo bare vondt i halsen (bank i bordet), og føler meg generelt sett OK ellers. Vel, jeg tygger Repsils for harde livet her. Spesielt etter at jeg fikk tvunget meg selv på butikken slik at jeg fikk tak i den Double Action-versjonen av Repsils – det er seriøst den eneste som virker! Så får jeg bare krysse fingra for at dette passerer (jeg tipper folka på jobb gjør det samme, da sykefravær vil skape en god del problemer). Jeg hater, hater, hater å ha vondt i halsen..

EDIT: Glem det jeg skrev om at jeg ikke følte meg fysisk syk. Bihulene tetter seg og jeg kaldsvetter. Satan..

Legg igjen en kommentar

