På tide med en oppdatering kanskje..?

Det har vært noen småturbulente dager nå, men det begynner også smått å gå opp for meg at jeg har SOMMERFERIE! Eksamen har jeg nesten glemt allerede, og det kjennes rart at jeg bare for fire dager siden satt og skrev til jeg hadde krampe opp til øra. Det gikk… bra. Tror jeg. I hvertfall bedre enn mattrygghet, men det sier jo ikke stort for akkurat den eksamen gikk det jo nedenom og hjem med. Så sånn sett ble det en verdig avslutning på skoleåret. Jeg har jevnt over en god følelse.

I morgen klokka 20:01 venter den ordentlige ferien (les: ingen jobb på to hele uker), og jeg kjenner at det skal bli godt å slappe skikkelig av hjemme i Larvik. Ikke tenke på noen ting, og bare nyte hver dag med bøker og tegneserier som har stått urørt altfor lenge, Super Mario Galaxy 2 på Wii’en, siste rest av eventyret til Link i Zelda Phantom Hourglass venter på meg, og alt annet jeg måtte finne på å ha lyst til å gjøre.

Legg igjen en kommentar

