Ballongdyr

Jeg har nettopp satt meg til med den o’ store boka i dyreatferd og -velferd, men jeg mister fokus hver gang jeg ser på forsiden.

Det er noe med de… ballongdyrene? Fascinerende. Og litt forstyrrende. Spesielt grisen ser jo helt mongo ut.
Heh, dette vitner vel om hvor mye jeg egentlig har lyst til å sette meg til med pensumlesing. Jeg er fortsatt i post-mattrygghetseksamen-modus og vil egentlig ikke gjøre noe som innebærer ordene «huske», «forstå» og «pugge». Det er jo også en bitteliten blokk på tre-fire uker med 5 studiepoeng; men til tross for dette er det både oppgaveinnlevering og en 4-timers eksamen.

Sommerferie, nå!

Sukk.

Legg igjen en kommentar

