Snow Patrol

Jeg kan ikke få rost denne musikkgruppa nok. De er bare helt fantastiske! Det begynte med at jeg hørte «Chasing Cars» i en TV-reklame, til at jeg fant «Run» og «You Could Be Happy» på Spotify, og nå går samleplaten deres «Up To Now» på rundgang i stereoanlegget og på iPod’en min, og jeg har fått enda flere favoritter. Jeg kunne nevnt alle, men de som har satt seg mest på hjernen er «Chocolate», «Crack The Shutters», «Just Say Yes» og «Hands Open».

Så langt har jeg ikke fått hørt så mye på CD 2 i «Up To Now», men CD 1 er absolutt vanedannende (kanskje akkurat derfor jeg ikke har fått hørt så mye på den andre CD’en..).

Hvis du ikke har lyst til å bruke penger på å kjøpe de faktiske CD’ene (men albumet koster seriøst bare 40 kroner på play.com) så ligger alt sammen på Spotify.
Nå går jeg tilbake til å synge høyt med «Run» og satser på at naboene ikke hører meg.

Legg igjen en kommentar

