There and back again

Kanskje ikke like imponerende som Bilbo Baggins’ reise, men helgens tur til danskeland føltes veldig som en «there and back again»-hendelse siden den foregikk over en så kort tidsperiode. På fredag etter forelesning raste jeg avgårde i retning sør, og en togtur, en båttur, og enda to nye togturer, med til sammen 9 timer i reisetid, kom jeg omsider til sjarmerende Aalborg hvor jeg ble tatt i mot av Ragnhild. Etter snart et år med «jeg må komme å besøke deg», var det på tide å sette planene til verks, og selv om det bare ble lørdagen vi fikk utnyttet timene, så var det absolutt verdt den lange reisen. Jeg storkoste meg :) Dette var akkurat den typen ferie jeg trengte etter mattrygghetseksamen, og jeg har til og med blitt litt brun. Eller… rettelse; jeg har fått ørtenhundre nye fregner. Hovedpoenget her er at jeg ikke ser ut som et hvitt laken lengre.

Men nå er jeg da altså tilbake igjen i Oslo, og nyter de resterende timene som er igjen av 2. pinsedag før studiehverdagen brutalt presser seg på igjen 08:15 i morgen. Nei vent, 09:15 er det i morgen! Hurra! Dessuten er det også ChampiVet League (fotballturnering for de som ikke tok den..) på NVH i morgen. Så for de som føler trangen til å se en eks-håndballkeeper i aksjon på grusbanen i et mål som er altfor stort i forhold til det hun er vant med, så er Adamstua stedet. I år har jeg til og med fått tak i hansker, så det burde hjelpe litt på hvor mye jeg tør å utsette hendene mine for ;) Jeg krysser alt jeg har for at jeg unngår forstuede fingre i år.

3 thoughts on “There and back again

Legg igjen en kommentar

