Skyt meg nå, vær så snill..

Jeg orker ikke mer…! Forbannade mattrygghetseksamen! Aaaargh!

Sånn, nå som det er sagt kan jeg ikke få nevnt mange nok ganger at om under 17 timer er jeg FRI!!! Aldri mer mattrygghet. ALDRI! Eller.. først må man jo stå på eksamen, da. Men i aller verste fall skal jeg alltids klare å skrape meg til en E. Selv om jeg ikke har lyst på en E. Aller helst skulle jeg sett at det ikke ble verre enn C. Enda mer ønsker jeg at det blir en B. Men det vet jeg aldri. Det kommer helt an på hvordan oppgavene blir i morgen. Jeg vet hva jeg vil ha, og jeg vet definitivt hva jeg ikke vil ha (og nei, jeg har ikke tenkt å jinxe det ved å liste det opp her).

Misforstå meg rett; jeg liker egentlig mattrygghet. I hvertfall den bakteriologiske delen av det. All skiten om kjemiske stoffer og algetoksiner kunne jeg vært foruten. Men jeg har innsett at det er en betydelig forskjell på å lære faget og å kunne/pugge faget. Hvem skulle ha trodd det..

Det verste er at jeg i dette øyeblikk ikke er nervøs. Jeg har vært nervøs, tro meg, men akkurat nå..; nada. Jeg tror jeg har havnet i et likegyldig-modus. Jeg vil bare bli ferdig. Om 12 1/2 time braker det løs. Jeg burde kanskje komme meg vekk fra mac’en og internett også da..

Lykke til alle kull 07’ere! Vi sees på den andre siden.

Og til dere andre; wish me luck :)

2 thoughts on “Skyt meg nå, vær så snill..

  1. Tilbaketråkk: Oooookay then.. « Glimt fra Malenes verden

Legg igjen en kommentar

