Et lite snev av angst..

..gikk nettopp gjennom meg da jeg åpnet filen med notatene til næringsmiddeltoksikologi (det er printe ut og få dem i fysisk form-tid) og så at den totale mengden sider var 8. Og jeg vet, 110% sikkert, at jeg har mer enn 8 sider med notater. Faktisk er jeg skråsikker på at sist jeg sjekket så var det 23 sider. Så jeg scroller ned for å se om det bare er en glipp fra Word sin side, men neida. Der på slutten står kun overskriften til dioksiner. Alt annet som ville vært under; borte vekk.

Hva har jeg gjort? Hvordan har alt blitt borte? Jeg satt jo og skrev på dette tidligere i dag, hvordan kan alt bare forsvinne? Jeg husket jo å lagre..? Ja, jeg husket det. Lagret mange ganger i løpet av dagen. Så hvor pokker er resten av mine 15 sider med notater?! Panikken brer seg for jeg har så innmari ikke lyst til å gjøre alt dette om igjen!

Men så.. aaah, right. Jeg har to filer. En som ligger inni mappen sin, og en som ligger på skrivebordet (enkel å få tak i, ikke fullt så enkel å overse – funker perfekt), og disse to er selvfølgelig to separate filer (no shit, Sherlock).

Huff, det æ’kke lett å være eksamenslesende student.

Legg igjen en kommentar

