Ferskvareprat #9; Mattetrøbbel

Denne kommer rykende fersk fra dagens arbeidsdag!

Kunde: Jeg skal ha fire fiskekaker, jeg.
Det er kollegaen min som ekspederer henne, og begynner å legge oppi en og en fiskekake.
Kunde:
Forresten, gi meg én til.
Femte og siste fiskekake legges oppi posen, og han går bort til vekta for å slå inn prisen.
Kunde:
Hvor mange var det?
Kollega:
Fem stykker.
Kunde:
Jeg skulle ha SEKS, da! (sukker oppgitt og irritert)

Så… dagens er lærdom er som følger; 4 + 1 = …6.
I hvertfall hos enkelte kunder.

2 thoughts on “Ferskvareprat #9; Mattetrøbbel

  1. hihi, morsomme poster dette! interessant å lese om andres irritasjon over mennesketypen kunder, di e någe for seg sjøl. eg vett alt om eksemplarisk oppførsel i blomsterbutikker, men godt med litt tips om ferskvarehandelen ;)

Legg igjen en kommentar

