Helgen gikk altfor fort..!

Jeg har ikke fått lest noen verdens ting! Egentlig burde det vel være et angsthyl bak her, men jeg klarer ikke å stresse til denne eksamenen. Ja, jeg vet at jeg har horder med sider og notater igjen å lese, for ikke å snakke om gamle eksamensoppgaver og generell pugging (okaj, noe av angsten kjenner jeg nå..), men jeg klarer likevel ikke å komme inn i eksamensmodus. Det er fortsatt litt over en uke igjen.. og godt er det.

Men helgen har da bragt med seg andre morsomme ting. I tillegg til konfirmasjonsselskapet jeg var i på lørdag (hvor jeg forspiste meg på all den gode maten.. en student er da ikke vant til slik kost!), har jeg endelig fått hentet lerretsbildene mine! Og, ikke nok med det; jeg har omsider fått kjøpt meg et lite hendig kompakt digitalkamera! Speilrefleksen er fortsatt min trofaste kameravenn, men den egner seg dårlig til å ha med seg i veska eller i jakkelomma. Dessuten har jeg alltid noia for å miste den eller ødelegge den.

Jeg ville lagt med bilder her, både av lerretsbildene og det nye kameraet, men jeg er for lat (og bilsyk) etter til sammen tre timer på buss til å faktisk gjøre det. Jeg får ta det ved neste blogginnlegg. Men i stedet kan jeg legge ved originalbildet som jeg nå har fått gjort om til tre lerretsbilder!

Voila!

2 thoughts on “Helgen gikk altfor fort..!

    • Takk! :)

      Er fullstendig klar over at copyright-tingen er grisestygg, men fram til jeg får ordnet meg PhotoShop (jeg får det seriøst ikke til, argh!) og får laget meg min egen «signatur» som vil være betraktelig mindre stygg, er jeg nødt til å bruke det jeg har og får til å lage i Picasa (grøss..).

      Jeg ser ikke på meg selv som noen fotograf som er nazi på å beskytte bildene sine, men jeg har opplevd å få enkelte bilder «stjålet» av ukjente på internett.. Så derfor copyright-tingen ;)

Legg igjen en kommentar

