Firetop Mountain

Tirsdag var en fin dag. Det var slippfest på SV-fakultetets avis kalt Samfunnsviter’n, og i tillegg til quiz (3. plass, score!) og veldig hyggelig selskap, ble det på slutten av kvelden fyrt opp konsert med Firetop Mountain. Jeg hadde hørt om de før, men allikevel ikke hørt noe av dem. Gjett om jeg har gått glipp av noe! Her har vi et band med sanger som havner høyt opp på lyttelista mi; hvor de for tiden får selskap av Snow Patrol, Death Cab for Cutie, The Shins og Muse.

Den fysiske CD’en er ennå ikke kjøpt, så i mellomtiden får jeg ty til Spotify, som til min store glede har hele albumet «Indians Aren’t Afraid Of Heights«. Så dere vet hva dere har å gjøre! Hepphepp!

Edit; Klokka har blitt halv tre, og det er under to timer til jeg må vende nesa ned til sentrum og Timekspressen, men hvor ble det av alle timene (4-5) jeg skulle bruke til å lese i dag? Eller skrive notater? Eller gjøre noe som helst fornuftig?! Fanden.

Legg igjen en kommentar

