Ugh..?

Trivia; hvorfor føler Malene seg dårlig?

Jeg er.. ubeskrivelig kvalm, av en eller annen grunn. Ja, jeg har spist frokost, og nei, jeg er ikke hung over. Heller ikke dehydrert (drikker vann som bare det). Jeg har definitivt sovet nok. Og jeg har ingen andre symptomer som skulle tilsi omgangssyke. Vinduene står på vidt gap så det er ikke innestengt luft i leiligheten heller.

Jeg har derimot tilbragt altfor mange timer foran en dataskjerm (sånn er det i notatskrivingsperioder), men man blir vel ikke kvalm av det? Vondt i hodet, ja, men kvalm? Nei, det tror jeg ikke noe på. Men apropos notatskriving; eksamen nærmer seg, men det er heller ikke nerver. Tro meg, jeg vet hvordan jeg reagerer når jeg har eksamensnerver, og det skal vi ikke snakke om.

En gang i tida påstod jeg at jeg hadde pollenallergi. Om det var for å få oppmerksomhet på barneskolen husker jeg ikke lengre, for jeg tror nok ikke jeg har blitt testet av en lege. Men igjen, blir man kvalm av det da?

Pussig.. og ekstremt irriterende, for ikke å snakke om forstyrrende.

Legg igjen en kommentar

