Malene er nå på WordPress!

Her er da altså mitt første offisielle innlegg på min splitter nye blogg her blant resten av WordPress-brukerne. De over 200 innleggene jeg hadde fra min forrige blogg (malenelarsen.blogspot.com) har jeg fått importert over til denne, slik at ingenting er tapt – hurra! Dessverre ser det ut til at en del av kommentarene har falt ut, noe som er synd men ikke katastrofalt. Bare litt synd.. sånn i tilfelle; er det noen som vet hvorfor det ikke funket 100%?

Noe man kan lese i «Dette er meg!»-seksjonen min er at jeg er lettpåvirkelig, men det har likevel tatt sin tid før jeg fikk karret meg over til WordPress. Christine byttet over for et par dager siden og gjorde små hint til at jeg skulle gjøre det samme. «Det er bedre, det er mye bedre» fikk jeg høre opptil flere ganger, men jeg var ikke helt overbevist. Jeg likte jo Blogspot…til en viss grad. Og det hørtes ut som mye pes med å drive og bytte blogg og skit.

Så viste hun meg hvordan WP funker.
Og jeg var solgt.

Det er bedre, og det tok ikke lang tid før jeg hadde internett foran meg og jeg hadde opprettet bloggen for å sikre meg «malenelarsen» som adresse.

Men det er ikke bare bare for min del å opprette ny blogg når det kommer til layout (spesielt når det er en helt ny side og et helt nytt oppsett å forholde seg til). Jeg er nemlig uhyre kresen når det gjelder bloggutseende, og jeg må prøve mange varianter før jeg klarer å slå meg helt til ro; men da blir som regel resultatet tipp topp også. Problemet er å komme seg dit. Det viser seg nemlig at det er ekstremt få layouter man kan velge hvis man vil mikse og fikse farger, header, oppsett og slikt selv. Til slutt stod jeg bare igjen med én jeg kunne jobbe med, og etter timevis med «blir snart gal»-sinne ser dere resultatet her nå. Jeg liker det! Bildet i headeren er forresten mitt, så fingra av fatet ;)

Men det har tatt tid…

Kjent positur det siste døgnet mens jeg har vært på wordpress.com *dyyyp konsentrasjon*

Ja, jeg har den nye Heroes-genseren på meg. Haha, nerd har jeg aldri vært.. Men kjekk å ha da, og jeg elsker jo hettegensere!

Fin, ja?

Noen som forresten ser hva som er feil/forskjellig fra dette bildet og det første? ;)

Uansett;

Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å trives, og det håper jeg dere vil også.
Velkommen skal dere alle være!

6 thoughts on “Malene er nå på WordPress!

Legg igjen en kommentar

