Avatar i 3D

Wow, for en opplevelse.
Det er i grunn alt jeg kan si.
Fantastisk.

Dette var min første kinoopplevelse i 3D, og ja, selv om det var litt forstyrrende og uvant i begynnelsen, så gikk det seg fort til. For egen del måtte jeg gi opp i lese teksten, som kom urovekkende nærme. Og det var enkelte ganger, inne i «menneskeleiren» hvor ting ble litt fucka opp. Eller, det ble litt i overkant 3D. Jeg trenger ikke å se fotografier og vanlige pc-skjermer i 3D. Det gjør det hele bare vanskelig å fokusere.
Men ute i naturen på Pandora; wow. Utrolig.

Heldigvis klarte jeg å dra fokuset vekk fra Pocahontas-parallellen og de noe ensformige karakterene, og jeg storkoste meg. Det vekket til og med tegnelysten i meg, så kanskje det blir noen Na’vi-tegninger framover. Må bare gjøre et nytt forsøk på å få meg PhotoShop.

Legg igjen en kommentar

