Shinshu Plains

Okami-elskere vet hva jeg snakker om. Lukk øynene og nyt musikken.

Jeg innser at jeg har glemt å skrive innlegget om Okami som jeg mente å gjøre for snart et år siden da jeg først begynte å spille det (wow, det har vært en lang pause fra Okami må jeg si!), så kanskje jeg skal få fingern ut og skrevet om det snart. Mulig jeg venter til etter jeg har rundet spillet :)
Men til dere der ute som ikke har spilt/spiller Okami; dere vet ikke hva dere går glipp av! 

EDIT;
Når jeg først er i gang… Ryoshima Plains:
 

One thought on “Shinshu Plains

  1. Tilbaketråkk: Spillmusikk « Glimt fra Malenes verden

Legg igjen en kommentar

