Jeg vant, jeg vant, JEG VANT NaNoWriMo 2009!!

Med svimlende 53.310 ord – la oss si det høyt sammen; femtitretusentrehundreogti ord.
I løpet av 30 dager. En måned.
Egentlig er jeg altfor sliten i hodet etter en ganske produktiv NaNo-dag (tror jeg har skrevet over 3000 ord bare i dag) og en lang dag på jobb, til å skrive et fornuftig «hvordan har NaNoWriMo 2009 vært for deg?»-innlegg. Så det kommer i morgen en gang :)
Men;
JEG VANT!!!!
Hahaha, for andre året på rad! To seiere av to mulige!
Og gratulerer til alle Wrimos der ute som har krysset 50.000-grensa!

PS;
Legger ved denne veldig beskrivende videoen/sangen:

Legg igjen en kommentar

