Så sant, så sant..

Denne Nemi-stripa illustrerer nettopp hvordan forholdet mellom meg og disse ufyselige stankelbeina er. Jeg hater dem. De er ukontrollerte, vimsete, altfor edderkopplignende med de lange beina sine, også lager de ekle, ekle skurre/svirre-lyder når de flyr oppunder taket. Grøss!
Av en eller annen grunn har jeg bare hatt en av disse i leiligheten den tida jeg har bodd her (den fikk et ublidt møte med Radar’n). Ikke at jeg klager. Tvert i mot!

Igjen skjønner jeg ikke en pøkk av hvorfor jeg ikke får lagt ut bildet i større format. Jeg har prøvd alt! Men den forblir liten. Møkk. Så.. bilde–>klikkah!

Litt bloggtørke for tiden. Det nærmer seg eksamen, så noen «hyl, det er eksamen snart»-innlegg kommer nok tidsnok. Men sånn ellers har jeg ikke kjempemye nytt å meddele. Annet enn at jeg forbanner alt som har «innlevering» i navnet sitt.

Legg igjen en kommentar

