Altfor mye inni hodet..

Sitter i dette øyeblikk på Blindern i håp om å få lest litt – eksamen om fire dager, skrekk og gru. Men det viser seg å være vanskelig å få gjort noe som helst når hodet er stappet med andre ting. Ting som jeg skal liste opp nå i håp om å få tømt tankene litt..

– Fikk studentbolig, på Bjølsen. Fint, check!
– Hentet nøklene i dag. Check!
– Var oppe og kikket på hybelen. Deler visst bad og kjøkken med en person. Tror denne personen er gutt.. okaj, vil egentlig ha eget bad, men det er i det minste et sted å bo. Check!
– Flytting er bestemt. Check!
– Mesteparten av tingene flyttes palmesøndag – da har jeg tid til å pakke fredag og lørdag etter jobb, selv om det kan ta hele natta.
– Resten, inkludert møblene, flyttes skjærtorsdag.
– Så er det hjem til en velfortjent påskeferie – i hvertfall det som er igjen av den.

*sukk*

Vet ikke om det hjalp, men jeg får komme meg tilbake til notatene.. :(

Oppdatert:
Ehm, ja, burde kanskje nevne at det viste seg at jeg måtte flytte ut av leiligheten på grunn av dette med bytting av rør på badet – som viste seg å ta en måned å fikse. Dritt å måtte flytte (hater det), men jeg kommer i hvertfall til et sted hvor jeg sparer over 1000 kroner per måned. Og det er jo positivt..

Posted in SiO

Legg igjen en kommentar

