Enkel moro..

Det er mulig jeg er en smule trøtt. Kanskje litt overtrøtt også.. Men jeg kom over noen utrolig morsomme bilder på deviantART når jeg bare skulle sjekke om det hadde skjedd noe på sida mi. Og disse bildene sendte meg rett inn i hysterisk latterland. Det er bare noe med uttrykkene deres (ja, jeg vet de er tegnet på, men de er veldig livaktige). Her er noen av gullkorna!
Bildene er tatt av nocturnalMoTH og er dermed copyrighted til henne. Jeg har også lagt igjen en liten «hilsen» på sida hennes (hei!) hvor jeg fortalte om blogginnlegget. Så..jeg har mitt på det rene nå…
Her er også linkene til hvert enkelt bilde, sånn at dere kan se dem «up close» – tro meg, de burde sees i full størrelse.

Utrolig hvor gøy man kan ha med egg. Ble nesten litt inspirert selv, jeg!
Vel, burde legge meg nå. Tidlig opp. Mer genetikk – blææææh. I’m barely staying alive.

Legg igjen en kommentar

