Kjære verden..

Jeg har virkelig ikke tid til å bli syk nå! Eksamen; ringer det en bjelle?? Og har du glemt at jeg var skikkelig syk bare for en måneds tid siden?! Og at jeg ble frisk bare for litt siden? Det er ikke nødvendig å gi meg sår hals nå igjen. Jeg har gjort kvota mi! Og jeg driter i om det var forkjølelse den gangen, og influensa nå – bakterie eller virus, syk er syk! Så, frisk nå? Ja? Det er ikke et spørsmål, men en ordre. Så sett i gang!

Har dårlig nok motivasjon til eksamenslesing fra før av, så jeg trenger ikke dette. I dag ble det bare ett – ett – læringsmål før jeg kollapsa på sofaen med fem fiskepinner og «The Golden Compass», samt x antall Repsils, og en flaske med 2000 mg C vitamin-tabletter blandet i vann…

Legg igjen en kommentar

